
پیشواى پنجم امام محمدباقر (ع) در توصیف یاران حضرت مهدى (ع) که در زمان غیبت، خود را براى شرکت در قیام جهانى آن حضرت آماده می کنند، به ابو خالد کابلى فرمود: «من به گروهى مىu200f نگرم که در آستانه ظهور از طرف مشرق زمین به پا مىu200fخیزند. آنان به دنبال طلب حق و ایجاد حکومت الهى تلاش مىu200f کنند. بارها ازمتولیان حکومت اجراء حق را خواستار می شوند، امّا با بى u200fاعتنایى مسئولین مواجه مىu200f شوند.وقتى که وضع را چنین ببینند، شمشیرهاى خود را به دوش مىu200f نهند و با اقتدار و قاطعیت تمام در انجام خواس...
ادامه مطلب